Gold Abzar

ابزار برش دیسک، مجموعه 14 پانچ

قیمت  :  360,000,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 1403/1/22

تلفن : 09305439767

ایمیل : [email protected]

نوع : فروشی

توضیحات

این ابزار برش دیسکی یک مجموعه مفید با 14 پانچ با اندازه های مختلف از 3 میلی متر تا 16 میلی متر است.

اگر طرح‌های شما حاوی دیسک باشد، این ابزار ساعت‌ها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و هر بار یک دایره فلزی کامل را برش می‌دهد (همیشه هنگام استفاده از اره سوراخ‌کننده یک چالش است!).

از برش دیسک خود برای ایجاد دیسک های بزرگ برای آویزها، دیسک های کوچک برای طلسم یا آویزان، کلاهک های مهره ای یا حتی به عنوان یک روش تقلب برای بریدن دایره های کوچک و منظم در حین کار سوراخ کردن استفاده کنید! ما عاشق استفاده از بلوک‌های گنبدی و منگنه‌ها برای دادن ظاهری حرفه‌ای به آویزهای دیسکی با ایجاد انحنای جزئی و همچنین برای درپوش‌های مهره‌ای گنبدی هستیم.

نحوه استفاده:به سادگی تمام برش‌ها را بردارید، ورق فلزی خود را (تا حداکثر ضخامت 0.3 میلی‌متر) در شکاف مرکزی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که قبل از تعویض کاتر و محکم کردن آن با اندازه سوراخ انتخابی شما ردیف شده است. یک چکش (توصیه می‌کنیم از چکش یک پوندی استفاده کنید، زیرا کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهد). منگنه های این دیسک برش با کیفیت خوب از طریق سوراخ ها به آرامی فرو می روند.

اندازه های دقیق برش ها عبارتند از: 3 میلی متر، 4.5 میلی متر، 5 میلی متر، 6 میلی متر، 7 میلی متر، 7.5 میلی متر، 8 میلی متر، 8.5 میلی متر، 10 میلی متر، 11 میلی متر، 12 میلی متر، 13 میلی متر، 14 میلی متر، 16 میلی متر.
ابعاد پایه مستطیلی 110 × 50 × 33 میلی متر است، بنابراین به اندازه کافی جمع و جور است که در جعبه ابزار شما قرار می گیرد و فضای زیادی را روی میز کار شما اشغال نمی کند.
مناسب برای استفاده با هر فلز نرم مانند نقره، طلا، مس، برنج، آلومینیوم، طلاکاری، برنز، اسپند و قلع و همچنین روی چرم، کارت و کاغذ
ابزارآلات مرتبط انبر و چفت